2015. május 25.

Türelmi idő

Drága Olvasóim!


Több, mint egy hónapja nem az jelentkezem új résszel, ez pedig rettentően szörnyű, tudom, de szükségem van egy kicsit hosszabb időre. Az iskolának hamarosan vége, addig is javítanom kell, és én képtelen vagyok összehangolni a tanulást az írással, ezért júniusig türelmi időt szetetnék kérni! Lehetséges, hogy a fejezet megfog érkezni, még most, májusban, de őszintén szólva, nem látok rá sok esélyt. Mihelyst vége ennek a borzalmas hajtásnak remélhetőleg minden visszakerül a megszokott kerékvágásba és kéthetente tudom majd hozni nektek a fejezeteket.
Jogos lenne, ha megkapnám, hogy más író képes tartani magát, még ezekben az időszakokban is, de én nem ő(k) vagyok, szeretem, ha megvagyok elégedve a munkáimmal amit a kezeim közül kiadok, számomra nem megfelelő, ha csupán "jó".
Remélem nem vagytok rám (annyira) mérgesek, és nem kérek nagyon sokat.
Szeretlek titeket, Bo

3 megjegyzés:

  1. Elhiszem, hogy nem tudsz mostanában írni (hiszen ott a suli, meg nyáron még én is :DD), szóval szerintem ebben mindenki egyetért, hogy most kérsz egy pici időt. Hiszen néha a profiknak is kell, nem de bár? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Addig is, mi majd újra meg újra olvassuk a részeket, és várjuk a folytatást.
      Jó munkát a továbbiakban, Bo! :D

      Törlés
    2. Köszönöm a megértést💕

      Ölellek, J.

      Törlés